The critical discourse analysis approach to the study of metaphor in marketing

nov 30 2021

Kritická diskurzná analýza využívania metafory v marketing

Autorka: Bc. Alexandra Gábrišová
Abstrakt: Cieľom tejto práce je kritická diskurzná analýza použitia metafor v štyroch príkladoch marketingu. Budú dôležité textové aj štylistické prvky priamo v názvoch, taglines a sloganoch, ale aj diskurz, obrázkové metafory a reklamy. Na konci práce bude súhrn silných stránok a konečná diskusia o tom, ako najlepšie narábať s metaforami v marketingu.
Kľúčové slová: Metafory, marketing, kritická diskurzná analýza, reklama

Študentská vedecká odborná činnosť (ŠVOČ)

ŠVOČ ponúka študentom vysokých škôl možnosť vypracovať odborné práce na témy súvisiace s oblasťou štúdia. Práca bola zaradená medzi víťazné a najlepšie práce v jednotlivých sekciách súťaže Študentská vedecká odborná a umelecká činnosť (ŠVOUČ) za rok 2021 na Filozofickej fakulte Univerzity Konštantína Filozofa v Nitre.

Všetky ocenené práce za rok 2021 nájdete tu: https://www.prohuman.sk/category/typ-prispevku/the-best-of-svoc-2021

Kontaktné informácie

Filozofická fakulta
Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre
Štefánikova 67, 949 01 Nitra
https://www.ff.ukf.sk

PrílohaVeľkosť
Gabrisova_Alexandra-The_critical_discourse_analysis.pdf993.94 KB

Ponuka vzdelávania


Radi publikujete ale nemáte dobrú skúsenosť s inými časopismi? Publikujte články v časopise Prohuman a podcasty na Prohuman AI. Hľadáme práve Vás!