Globálna kríza a marketingová komunikácia

sep 2 2022

Autorka: Bc. Cyntia Szombathová

Abstrakt: Práca sa zaoberá témou globálnej krízy a analýzou jej vplyvu na preferované spôsoby marketingovej komunikácie vybraného subjektu v dôsledku pandémie COVID-19 v rámci online prostredia na prelome rokov 2021 a 2022. Teoretickým vymedzením a empirickým výskumom sa bude zameriavať na proces marketingovej komunikácie a stratégiu content marketingu značky počas pandémie, kategórie príspevkov na Instagrame webového portálu Startitup.sk a následné hodnotenie a postoje ich sledovateľov voči nim.
Kľúčové slová: marketingová komunikácia, content marketing, pandémia, COVID-19

Študentská vedecká odborná činnosť (ŠVOČ)

ŠVOČ ponúka študentom vysokých škôl možnosť vypracovať odborné práce na témy súvisiace s oblasťou štúdia. Práca bola zaradená medzi víťazné a najlepšie práce v jednotlivých sekciách súťaže Študentská vedecká odborná a umelecká činnosť (ŠVOUČ) za rok 2022 na Filozofickej fakulte Univerzity Konštantína Filozofa v Nitre.

Všetky ocenené práce za rok 2022 nájdete tu: https://www.prohuman.sk/category/typ-prispevku/the-best-of-svoc-2022

Kontaktné informácie

Filozofická fakulta
Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre
Štefánikova 67, 949 01 Nitra
https://www.ff.ukf.sk

PrílohaVeľkosť
Szombathová_Cyntia.pdf1.01 MB

Radi publikujete ale nemáte dobrú skúsenosť s inými časopismi? Publikujte v časopise Prohuman. Hľadáme práve Vás!