Recenzovaný zborník príspevkov z odborného seminára, ktorý sa konal 5. 4. 2013 v Nitre.
Editori: Mgr. Györgyi Kapusta, PhD., Mgr. Edita Štrbová, PhD.
Vydavateľ: Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre, Filozofická fakulta
Obsah
SATKOVÁ, JANKA
FENOMÉN REKLAMY A INFORMAČNÁ FUNKCIA MÉDIÍ OČAMI ADOLESCENTOV
SPÁLOVÁ, LUCIA
HOMOFÓBNE ASPEKTY KYBERŠIKANY 9
SPÁLOVÁ, LUCIA
EDUKAČNÉ MOŢNOSTI MODELOVÉHO INTERAKTÍVNEHO VYUČOVANIA S VYUŢITÍM MEDIÁLNEJ PRODUKCIE
POLAKEVIČOVÁ, IVANA
EDUKAČNÝ PRÍSTUP K TVORIVÉMU PROCESU REKLAMY METÓDOU TRANSAKČNEJ ANALÝZY
SZABO, PETER – SZABOVÁ, EDITA
TVORIVOSŤ V PROJEKTOVOM VYUČOVANÍ ŠTATISTIKY
POLAKEVIČOVÁ, IVANA – HUDÁK, PETER
EDUKAČNÉ A TVORIVÉ PRVKY PLAGÁTU V PROPAGAČNEJ KAMPANI „BARDEJOVSKÉ POTUĽKY“
LOVASOVÁ, PETRA
KONCEPCIA MEDIÁLNEJ VÝCHOVY V PREDŠKOLSKÝCH ZARIADENIACH
DEMETER, ROMAN – KAPUSTA, GYÖRGYI
EDUKÁCIA A TELEVÍZNE PROGRAMY PRE DETI
MATUŠKOVÁ, JANA – KAPUSTA, GYÖRGYI
REKLAMA A DIEŤA
JANČEKOVÁ, NATÁLIA – KAPUSTA, GYÖRGYI
DETI A REKLAMA
MOJZESOVÁ, KAMILA – KAPUSTA, GYÖRGYI
INTERNET A DIEŤA
PECHÁČOVÁ, NATÁLIA – ŠTRBOVÁ, EDITA
FORMY EDUKÁCIE V MEDIÁLNYCH KOMUNIKÁTOCH
Názov: EDUKÁCIA A TVORIVOSŤ V REKLAME
Recenzovaný zborník z odborného seminára, ktorý sa konal 5. 4. 2013 v Nitre.
EDITORI:
Mgr. Györgyi Kapusta, PhD.
Mgr. Edita Štrbová, PhD.
RECENZENTI:
Doc. Mgr. Katarína Fichnová, PhD.
Doc. PhDr. Eva Fandelová, PhD.
JAZYKOVÁ KOREKCIA:
Mgr. Peter Szabo, PhD.
GRAFIKA:
Mgr. Zdenko Mago
Rozsah: 93 s.
Formát: CD
Vydanie: prvé
Rok vydania: 2013
Náklad: 50 ks
Vydavateľ: Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre, Filozofická fakulta
ISBN: 978-80-558-0481-1
Podujatie a publikácia boli financované z projektu UGA III/5/2011.
Organizátor podujatia: Katedra masmediálnej komunikácie a reklamy FF UKF v Nitre a Európska akadémia manažmentu, marketingu a médií